Hoi Liesbeth - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Hoi Liesbeth - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

14 December 2008 | Guatemala, Guatemala-stad

Hoop dat alles goed gaat en we hopen je snel weer gezond en wel te zien.
Het gaat goed met je moeder, ze heeft het vaak over jou!
Lieve groetjes Corien.

• 14 December 2008 - 22:14

Els En Jerry:

hoi liesbeth,
    heel veel sterkte bij het weer terug keren in het hollandse. laat de waan van de dag nog maar even aan je voorbij gaan en neem je de tijd om alles te verwerken. Nu alvast heel fijne feestdagen en een spetterend 2009.
    Dikke kus, els en jerry.

• 15 December 2008 - 19:18

Cindy:

Hoi Liesbeth
    Nog even en dan ben je weer hier in ons koude kikkerland, dat zal wel effe wennen zijn voor je...
    Nog erg bedankt voor de sinterklaaskaart, was een verassing voor de kids, zo ook de gehele sinterklaas verrast door allerlei lieve mensen..
    Ik heb oma gisteren nog gebeld en ga er morgen nog even naar toe, het gaat goed met haar al mist ze jou erg en zal ze toch wel blij zijn je weer te zien. Enfin we hopen dat je nog een goede laatste week hebt, daarna een goede reis terug hebt en hopen je dan snel weer terug te zien...Veel liefs en dikke kus van Frank, Cindy, Maura, Elvar en Lytein

• 17 December 2008 - 09:24

Liesbeth Riemslag:

Hoihoi Lies,wensen je een goede terugreis naar het koude kikkerlandje.Zijn benieuwd naar je reisverhalen en ervaringen.Ons moederke kijkt naar je uit,zal blij zijn dat je weer thuis bent.Groetjes en tot spoedig ziens.
    Groetjes Peter en Monique

• 26 December 2008 - 10:28

Liesbeth:

Goede-morgen allemaal,inmiddels precies 1 weekje thuis.Weer gewend,nogwel vaak met mijn gedachten in Guatemala. Zowiezo het buitenleven wat mij erg aantrekt.De foto,s morgen maar eens gaan bekijken,ik zal er een tijdje zoet mee zijn. Graag wens ik jullie allen nog een goede tweede Kerstdag ,en een gezond en muzikaal 2009. Nogmaals ,dank voor alle berichten.x Liesbeth

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

14 December 2008

23 November 2008

liesbeth

08 November 2008

Houdoe
Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008