Nog 1 dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

17 Januari 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dag lieve trouwe schrijvers. Ja ut einde van een geweldige maand komt eraan. Krijg al heimwee als ik er aan denk. Heb de laatste dagen weer mooie en toffe ervaringen op gedaan. met de kinderen naar het zwembad aan het strand. Wat een feest, ze werden echt gek van plezier. velen hadden geen zwembroekje of handdoek.Dus dan maar in de kleren zwemmen en spelen. Al het eten wat ik had gemaakt ,en da was heeeeeeel veul ,was allemaal op. Ze gooien en smijten alles op de grond, probeer dat maar us af te leren, heb vele pogingen ondernomen ,maar het werkt niet. Ouders doen hetzelfde, dus ja wat wil je dan he. De foto,s zullen jullie wel eens te zien krijgen. Verder het weekend veel gezellige dingen ondernomen met andere vrijwilligers. kei gezellig en wat een vermaak. vandaag bij velen langs geweest om afscheid te nemen. Vanmiddag en morgen ook nog, en dan is het vliegen geblazen. Harry jij hebt de tijd ook hee. Ik kom om 10.30 uur aan Nederlandse tijd. Nou alle schrijvers dan kjullie wel voor alle reacties. Tof, is toch altijd fijn iets te hoeren van het thuisfront, Houdoe en tot in on koude kikkerland. xxx vanuit een lekker warm Zuid -Afrika.

  • 17 Januari 2011 - 12:15

    Hoi Liesbeth, :

    Wat een belevenissen, geweldig! Fijn dat je de kinderen daar zo hebt kunnen verrassen, vast heel leuk om ze zien te genieten! En...je komt al de 18e terug? ik dacht de 20e? Maar goed, dan ben je ook echt thuis. We zien elkaar gauw, ben ook benieuwd naar je foto's! Goeie reis en blijf voorzichtig!
    liefs, Jettie

  • 17 Januari 2011 - 14:33

    Marijke:

    Goede reis Liesje!!
    ik leef met je mee.

  • 17 Januari 2011 - 17:02

    Ellen En Thijs:

    Hoi Liesbeth,

    Je neemt weer ene rugzak vol mooie herinneringen mee naar huis. Sluit het op een fijne manier af en heb een goede thuisreis. Tot binnenkort in ons kouwe kikkerland (Maar warme chocolademelk met slagroom en hutspot zijn ook lekker).
    Groetjes,

    Thijs en Ellen

  • 17 Januari 2011 - 17:55

    Wendy:

    Zal een weemoedig gevoel zijn om die mooie tijd in Afrika los te laten en weer huiswaarts te keren. Wens je toch een goeie trugreis en ik of we komen graag een keer langs om foto's en live verhalen te horen. Zitten nu in Oostenrijk in de sneeuw zijn over weekje weer thuis.
    Liefs
    Wendy & Michel

  • 17 Januari 2011 - 20:28

    Jacqueline:

    Hee vrouwke ja aftellen nu voor jou. Wat heb je toch een boel meegemaakt en veel goeds gedaan.
    Zie er naar uit je weer te zien. Geniet van je laatste dagen in het mooie Zuid Afrika. Het zal niet makkelijk voor je zijn afscheid te nemen van mensen die je daar hebt leren kennen en die jou dierbaar zijn geworden.
    Wat zal het wennen voor je zijn hier.
    Lieve Lies, tot gauw, denk dat we elkaar een boel te vertellen hebben.
    Dun lieve groetekes, Jacq

  • 18 Januari 2011 - 17:15

    Willeke:

    hoi lieve schat... dank voor jouw dagbeschrijving... ik volg je hoor, stilzwijgend, met bewondering .. dit wilde ik even laten weten.
    Jij komt en ik ga... weg bij het SMO... 't zit erop, ik ben VRIJ... en blij !!!... Het AOWeetje lacht me toe...
    Heb een goede thuisreis en we spreken elkaar binnenekort... een dikke knuffel xxx

  • 18 Januari 2011 - 21:08

    Dian:

    Hallo goed mens Bethje,

    Fijn dat je weer voor heel veel mensen mooie dingen hebt gedaan, en dat je er zelf ook zo van hebt genoten. Ik ben blij en trots op je.
    Liesbeth, sterkte met afscheid nemen daar. Een hele goede reis toegewenst.
    Liefs Dian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 45730

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda ,Project heet Foodsteps

18 September 2014 - 11 November 2014

Op naar Kona (Ghana)

08 Januari 2014 - 14 Februari 2014

Weer naar Ghana Stichting ATA. !!

25 September 2013 - 31 Oktober 2013

Liesbeth in Ghana 2013

28 November 2012 - 02 Februari 2013

Gaat spannend worden ,op naar Oeganda

14 December 2011 - 01 Februari 2012

Kilimanjaro beklimming Tanzania

20 December 2010 - 18 Januari 2011

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika Kaapstad

17 Maart 2010 - 15 April 2010

Liesbeth in Sri Lanka

09 November 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: