Nieuwjaar - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Nieuwjaar - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar

Door: liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

03 Januari 2012 | Nederland, Breda

Goeie middag inmiddels. heerlijk de zon staat hoog aan de hemel, en de Kilimanjaro is prachtig om te zien. Ik heb een reisverslag gemaakt, maar denk dat het bij alle reachties staat. Dus een foutje naar alle waarschijnlijkheid. Maar een ieder kan het toch wel lezen hoor. Vreemd Marian en Caroline, ik heb jullie op de mailingliste staan hoor. Zal wel aan mij liggen iuk weet het niet. Hopelijk nu wel. Nou Houdoe en bekijk maar op de reactielijst. Hopelijk ben je weer boven water Marinet ? Doei x Liesbeth

  • 03 Januari 2012 - 09:46

    Heleen:

    Hallo Liesbeth,
    Van ons allemaal een heel fijn nieuwjaar toegewenst!
    Liefs, Heleen.

  • 03 Januari 2012 - 10:06

    Anouk En Erwin :

    Gelukkig nieuwjaar Liesbeth!! X

  • 03 Januari 2012 - 10:40

    Willeke:

    hoi, lieve schat... Liesbeth, ik wens jou de onuitputtelijke Bron van Licht en Liefde toe in dit nieuwe jaar... 2012... het jaar dat de Maya's ophouden te bestaan, maar wij verder zullen gaan !!!...
    ja, vooral jij valt niet te stoppen... verspreidt maar veel Liefde om je heen...een klein gebaar, een glimlach...er is zo'n behoefte aan...
    en daar ben jij volop mee bezig...
    ik volg je... een knuffel van Willeke xxx

  • 03 Januari 2012 - 14:15

    Betty:

    Hoi Liesbeth, ook voor jou een goed nieuwjaar toegewenst ! Wij hopen, dat 2012 jou zal brengen wat je ervan verlangt! Moet erg aan je denken, want de miljoenen van de postcode loterij zijn gevallen op jouw postcode : 4834. Tien bejaarden uit een verzorgingscomplex van Overakker hebben de hoofdprijs gewonnen! Maar a.s. vrijdag komt de uitslag voor alle wijkbewoners met deze postcode. Nu zit ik me af te vragen, of jij wel het type bent om een lot van de postcode loterij in je bezit te hebben? Alle goede doelen zijn aan jou wel besteed, alleen moet er niet zo veel aan de strijkstok blijven hangen ! Hoe het ook zij Liesbeth, als je prijs hebt, kan je misschien wel in een keer een heel weeshuis in een ontwikkelingsland adopteren ! Ben zeer benieuwd......... We hebben je verslag nog niet gelezen, maar we zullen eens gaan zoeken bij de reisverslagen. Succes daarginds !
    Lieve groet van Jan en Betty

  • 03 Januari 2012 - 14:23

    Betty:

    Hoi Liesbeth, Heb je verslag gevonden bij de reacties van 31/12/11 We gaan eruit. Heb je verhaal helemaal gelezen. Je doet veel nieuwe indrukken op en niet allemaal even positief. Ben nu zeer benieuwd naar de ervaringen met de Killamanjaro. Als we geen contact meer hebben daarvoor: heel veel succes gewenst! Betty

  • 03 Januari 2012 - 16:53

    Maria:

    Hoi Bets/ Bibi,
    Ik kon je niet meer vinden en heb het websiteadres aan Jettie gevraagd.
    Nu kan ik je gelukkig weer volgen Hoezo niet altijd te volgen !? hihi
    Je maakt heel wat mee meid, en wat een spirit en een energie om jaloers op te zijn, wat heerlijk. Chapeau !
    Voor het Nieuwe jaar heb ik mijn versje klaar.... speciaal voor Jou !
    MIJN WENS AAN JOU....
    Dat je omringd mag zijn met mensen waar je van houdt,
    dat jouw hart mag overstromen van liefde
    dat je je ondersteunt voelt tijdens moeilijke periodes
    dat je plezier mag hebben in het leven zelf
    dat je aanwezig mag zijn in al wat je doet
    dat je voeten je pad op Moeder Aarde bewust moge wandelen.
    dat je hart altijd verbonden mag zijn met de Bron
    dat je jezelf mag accepteren zoals je bent
    dat wanneer we elkaar weer ontmoeten,
    dit zal zijn met een open hart en blijde twinkels in onze ogen.
    Ik wens je niets dan Goeds in 2012.
    (bijna) Bibi Marie...Jaaaa !!

  • 03 Januari 2012 - 20:15

    Jantje:

    hey betske,
    maakt nie uit wat er fout is gegaan,kan je verslagen nu in ieder geval lezen,wens je nog 't allerbeste voor 't nieuwe jaar.vind 't knap van jou wat je allemaal weer voor elkaar krijgt daar en dat je 't naar je zin hebt.geniet er nog van,liefs jantje xxx

  • 03 Januari 2012 - 21:04

    Jacqueline:

    Hey lief vriendinneke, volg al je mooie en niet altijd even leuke verhalen, heb je oudejaarsnacht even live aan de telefoon kunnen spreken, enorm leuk. Ach meid, ik zou zo graag even overvliegen om deelgenoot te zijn van wat je allemaal meemaakt. Nu op naar de Kili, enorm spannend! Dikke kus Jacq en Antonius

  • 05 Januari 2012 - 00:30

    Caroline:

    Lieve Liesje, GEWELDIG wat je daar doet voor de kinderen, echt lief van je!! Voor jou ook de allerbeste wensen voor een gezond, positief en heeeeeeel gelukkig en zonnig 2012!! En veel gezelligheid op de camping! Zondag nieuwjaarsborrel en duik. We zullen een neutje nemen op jou en een veilige thuiskomst! Carpe Diem, Pluk de Dag en GENIETTTT !!!!!! Veel liefs en knuffels van Ed, Caro en de meisjes XXXXXX

  • 05 Januari 2012 - 00:33

    Caroline:

    En by the way: HEEL VEEL SUCCES MET JE KLIM NAAR DE TOP VAN DE KILIMANJARO!!! JE BENT ECHT EEN TOPPER!! (letterlijk en figuurlijk) X Carootje
    Ps Ik hoop ook ooit 1 keer in m'n leven zo'n mega-prestatie te mogen leveren! Wat een gigantisch overwinningsgevoel zal het je geven! Lieve Liesje: OP NAAR DE TOP! XXX

  • 05 Januari 2012 - 08:23

    Marinet:

    Hoi Lies,
    Op de eerste plaatst een heel gezond en misschien wel weer een reisvol jaar.Fijn dat je dat allemaal kan doen lichamelijk nog gezond en financieel ook .
    Je zult het wel gehoord hebben dat er veel geld is gevallen op ook mijn postcode .Allebei de buren en daarnaast gaan morgenavond de geld prijs in ontvangst nemen .Ik denk dat jij er ook wel zal hebben i.v.m de goede doelen .Kun je het gelijk daar aan geven haha .Is die wens ook gelijk vervuld .IK val er buiten had het een paar jaar geleden opgezegd vanwege v bezuinigingen jammer van een kant .Maar ik ben niet alleen ik ga denk ik een lotgenoten clubje op richten voor de mensen die buiten de boot zijn gevallen .En ik ga nu maar veel met mijn buurtgenoten praten want die kunnen het ook niet bevatten het viel zo plots binnen.Heb met ze te doen .Ik ben de enige nog normale straks in de buurt .En 4834 wordt nu een van de rijkste wijken van Breda .Wonen jij en ik toch nog op stand op onze oude dag haha .
    Jij bent wel een bofkont dat je zoveel kan reizen het weer is hier bar en boos en jij zit heerlijk in de zon .
    Waarschijnlijk breekt straks de dijk door in Groningen het is heel veel regen en zware stormen hier in dit koude kikkerland .
    Alles rond om de dijken in Nederland is in paraat heid gebracht .
    Ik wens je een goede klim daar naar de top ben benieuwd hoe het gaat .Het is alleen al een ervaring dit te kunnen doen .
    Ik ga weer stoppen veel succes met alles en tot hoors weer .
    Lieve groetjes ,
    Marinet .

  • 05 Januari 2012 - 09:31

    Audrey:

    He Liesbeth,

    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Het is leuk om je reisverslag te lezen.
    Geniet nog van de laatste maand.

    groetjes Audrey (krokofant)

  • 05 Januari 2012 - 21:52

    H. Antonius:

    Hey Liesbeth, Ik wens ik je een heel gelukkig en gezond 2012 toe.
    Ik zit inmiddels ook in de mailing list zodat ik je belevenissen kan volgen. Heel veel succes met de beklimming van de Kili. Enorm spannend. Zal een enorme kick geven om daarboven te komen. Lieve groet

  • 06 Januari 2012 - 15:58

    Thijs En Ellen:

    Hoi Liesbeth,
    We zijn zojuist terug van een midweek renesse. Met windkracht 9 is dat een hele belevenis aab de kust. Ook voor jou natuurlijk de allerbeste wensen voor 2012, met gezondheid en geluk. Nu op OP naar de TOP. Tot horens, Thijs en Ellen

  • 08 Januari 2012 - 09:33

    Harry :

    hallo lies ik ben elke keer vergeten om mijn naam in het vakje te zetten vandaar dat mijn reactie niet word geplaatst toch wel slim van mij dus alsnog de allerbeste wensen voor 2012 en heel veel liefs van ons succec met de beklimming en op naar de topwel heb ik veelsmsjes verstuurd en die kwamen wel aan alles verder goed hier en tot over 10 dagen xxxxharry sjanet steven en emiel en ook een lik van ollever

  • 09 Januari 2012 - 17:32

    Jacqueline:

    Hee lieve Lies, ben zo benieuwd hoe het nu gaat met OP naar de TOP! Weet dat je dit nu niet leest, maar als je dit later terugleest dan weet je dat ik aan je denk! Zet um op meid, you can do it! Toi toi met een dikke kus XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 45775

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda ,Project heet Foodsteps

18 September 2014 - 11 November 2014

Op naar Kona (Ghana)

08 Januari 2014 - 14 Februari 2014

Weer naar Ghana Stichting ATA. !!

25 September 2013 - 31 Oktober 2013

Liesbeth in Ghana 2013

28 November 2012 - 02 Februari 2013

Gaat spannend worden ,op naar Oeganda

14 December 2011 - 01 Februari 2012

Kilimanjaro beklimming Tanzania

20 December 2010 - 18 Januari 2011

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika Kaapstad

17 Maart 2010 - 15 April 2010

Liesbeth in Sri Lanka

09 November 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: