zooooooo, wat een drollen zeg, - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu zooooooo, wat een drollen zeg, - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

zooooooo, wat een drollen zeg,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

07 April 2010 | Nederland, Breda

Dag lief en goei volluk., Zit ik weer op de kamer van de manager. (tis wa hee, ben wel bevoorrrecht zeg) Hebben jullie allemaal een goeie jazzing around gehad ? betty ? . Nou, de olioos kunnen ook behoorlijk toeteren hoor, prachtig die geluiden. ,het blijft zo een spectaculair gebeuren hye, al die grote oerdieren zien lopen 86 stuks van supergroot naar vklein in optocht naar de rivier. Zo verschrikkelijke mooie ervaring. iedere keer is het weer een belevenis. Gister met de dokter op pad geweest5. medicijnen (diaree) worden in een soort van gehaktbal gedaan en zo in de gigantiese mond gestopt. dan un andere olio,hormoonspuit (mannetje ) hee jongens!!!!!!, Een andwere heeft een behoorlijke zweer. Open houden en schoonmaken. Interresant om te mogen zien. Morgen met een paar trainers van de olioos, ze gaan wassen en zo. heb ik gevraagd. ja, de toeristen mogen dat wel, maar geven dan extra geld aan de jongens. ik zei., ja hallo, wij betalen ook, en mogen niks. Nou, voor een pilsje doen ze veel ( ha ha ) Smiegten hoor, boefkus. heb ze vcanmiddag op de rots olleke ,bolleke repesolleke geleerd. Ja lachen hee. En,,,,de maan is rond. .Al bij al ierdere dag andere ervaringen. Enne, ja wat je natuurlijk ook veel ziet, al die mannen die steeds aan hun piemel zitten, k???? Nou dit was dan de afsluiting, verhalen komen thuis wel verder. Zoen voor allemaal. het eten is gewerldig in het hotel. Konigin Elizabeth . ha ha . fijne repetitie smartlappen ( ik zing ze hier wel, maar niemand verstaat mij uiteraard !!!!)Tot van de week, en suda rathriyak, goedennacht . xxxxx liesbeth

• 07 April 2010 - 13:53

Betty:

He Liesbeth,
    Volgens mij zit je met je gedachten hier in Breda. Je houdt de heleboel vanuit Sri Lanka hier in de gaten!
    De Jazzin' Around was als vanouds zeer geslaagd en lekker druk, iedereen kwam je weer tegen: een complete reünie van festivalgangers!
    Het weer werkte ook goed mee: lekker zonnetje en een goede temperatuur om een terrasje te pikken. En natuurlijk de muziek, waarbij de Sunset Swing wel onze favoriet was! Nou meisje, geniet nog even van al dat prachtigs daar en gauw tot ziens. Betty

• 07 April 2010 - 14:10

Marinet :

Hallo big sister,
    Dat kan je nu wel zeggen van je ,wat een verhalen allemaal GEWELDIG !
    De tijd die vliegt en voor jou nu helemaal nu je het zo naar je zin hebt fijn voor je ,dus geniet er nog ff van .
    Dat die mannen heel de dag aan hun piemel zitten vind ik niet vreemd als ze jou in hun omgeving hebben .Wat denk je zo'n toffe hollandse krullebol maken ze ook niet iedere dag mee en ook nog liedjes leert die ze niet snappen .Die kunnen met hun gevoelens niet weg jij pept ze wel op (haha).
    Ik heb een leuk video filmpje opgenomen van de olifanten waar jij nu bent .Prachtig om te zien als ze in het water gaan liggen en gewassen worden en als ze er naar toe gaan allemaal in konvooi mooi hoor een hele belevenis voor je .
    Ik denk dat alles aan jou als een film voorbij trekt en dat je straks thuis pas beseft wat je allemaal hebt gedaan .
    Nou Lies tot hoors weer en een dikke kus voor je .
    Liefs marinet .

• 07 April 2010 - 15:39

Jettie:

Ha Liesbeth,
    Je houdt ons wel goed op de hoogte van alles, zowel van wat jij daar mee maakt, als wat hier allemaal te doen is!!
    Geweldig om jouw ervaringen zo te lezen. Geniet nog daar van de olifanten, want ik begrijp dat je aan je laatste week bent begonnen. Heb je ook al veel foto's gemaakt? Ben er erg benieuwd naar.
    Helaas hebben wij Jazzin'Around niet kunnen bezoeken, maar het festival komt in zicht, dan is er genoeg te horen en zien! Vanavond weer repetitie met de Lappen, met wellicht al de 4 of 5 nieuwe kandidaten erbij.
    Veel groetjes en gauw weer tot ziens! Jettie

• 07 April 2010 - 17:12

Jacqueline:

Ha drollenvangster!
    Je moet echt een boek gaan schrijven over al je belevenissen, wordt vast een bestseller!!
    Nog een weekje....wat vliegt de tijd. Je zal maanden nodig hebben om bij te kletsen met iedereen en zelf alles nogmaals beleven.
    Dikke tuut, tot gauw. X

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008