Laatste dag van de maand alweer - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Laatste dag van de maand alweer - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Laatste dag van de maand alweer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

31 Maart 2010 | Nederland, Breda

Dank lieve mensen voor al de reacties. heel tof. Vandaag weer stralend weer, en heerlijk gewerkt met de kids. Wat een rijkdom om dat te mogen en kunnen doen. Af en toe met een biskwietje verwennen is een feest.Kleine plastick piepbeestje gekocht, Nou zeg wat een blijdschap. En ja zelfs bellenblaas. Dat was echt top. Ik ga straks nog heimwee krijgen naar het werk. Werkers zijn ook allemaal even aardig en leuk. Vanochtend een super begin van de dag.^6.00 uur buiten en wat rondgescharrelt langs riviertje (beekje() (met een hoop afval erin) jammer hoor, de natuur is er zo ruig maar mooi. Ja, je ziet dan de kinders (meisjes) mooi in witte jurkjes en haren in de vlecht met strikke, rugzakje en op naar school, trap op trap af, berg op berg af. En allemaal even vriendelijk en zwaaien en lachen/ (ja, staat daar zo,n ouwe witte vrouw, met rood /grijs haar, dan ga je wel lachen. !!!
Inderdaad Harry het was niets voor jou geweest. ik denk als een speer terug naar het vliegveld,en naar huis. ha ha . Tis maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn hee. Zo ook super saai zijn. Heb eergister nog 5000,- roepies opgehaald voor bejaardenhuis. Ongeveer 35 euro. Toch leuk hee. Alles zal duurder uitvallen, maar das niet erg. Nou lieve mensen nog even langs een jong meisje die me vroeg om even naar haar tuintje te komen kijken en dan weer door naar Samutra. Morgen of vrijdag meer nieuws.De klok wordt dit weekend verzet geloof ik hee. . Nou heleen alvast Proficiat met je verjaardag. neem een heerlijk wijntje. Ik hou het wel tegoed. Houdoe allemaal. Tot ? en XXX Liesbeth

  • 31 Maart 2010 - 08:04

    Marinet :

    Goedemorgen Lies .
    Het is hier nu 10.uur heb je net een berichtje gestuurd wat ik twee keer had ontvangen en ik verstuur het en gelijk weer een berichtje van je .
    Dus vandaar dat ik nu ook gelijk kan reageren .
    Wat de klik betreft die is afgelopen zaterdag nacht al verzet.
    Ik ben nog even in je huisje gaan kijken maar het staat er nog .Geen bijzondere post als je begrijpt wat ik bedoel .
    Straks wil je niet meer naar huis .Ik vind het fijn dat je nu een beetje je draai hebt gevonden .Het zal erg moeilijk voor je geweest zijn de eerste dagen ,maar alle begin is moeilijk van alles .
    Dit was het weer tot gauw en ben benieuwd of je bij de olifanten mag gaan werken
    Zo niet dan ga jezelf eens lekker op verkenning er zal genoeg moois te zien zijn .
    Hoe is het met het roken en je dagelijkse wijntje ?
    Moet je dat ook ontberen of taal je daar niet naar daar????
    Nou dit was het weer tot hoors en denk ook omjezelf .
    Liefs en kus
    Marinet .

  • 31 Maart 2010 - 10:08

    Marie Jaaaa:

    Hoi Beths.
    Ik heb je vorige bericht 3 x gekregen.!
    Het is vandaag woensdag 11.45 uur en ik krijg net jou laatste mailtje binnen waarin je schrijft dat het inmiddels weer beter weer is.
    Hoeist met het afkicken van het roken ?( je hebt nu genoeg afleiding om het vol te houden)Ik hoop dat het je nu makkelijker af gaat dan bij je vorige pogingen !?.
    Nou meis, ik volg je verslagen met plezier en ik hoop dat je ook nog een beetje toekomt aan jezelf, beetje relaxen een paar dagen of zo... om je accu weer op te laden hoewel !?
    Nou Liefs en groetjes en een poot/lik van Mick.
    Wees ge groetjes maria

  • 31 Maart 2010 - 19:53

    Jacqueline:

    Hee lieve Lies, met alles wat je schrijft kan ik me helemaal voorstellen wat je allemaal beleefd. Ge doet een boel goed werk daar zeg. Zit het dak er helemaal op? Of ist dak er gisteravond afgegaan.... dat laatste zal wel niet... Kandy kennende. Er zit trouwens een heerlijk Indiaas restaurant in Kandy, als je met het gezicht naar het grote koloniale hotel the Queens staat, rechtdoor de straat in lopen, eerste straat links. Dan aan je linkerhand. Smullen....
    Ben je al naar de ceremony in de tempel van de tand van Buddha geweest? De oude tempel daarnaast is trouwens nog mooier, serene rust. Ach, en al is het toeristisch, pak nog een avondje Kandy dansers mee. Enorm knap wat die dansers presteren.
    Je zit nu op de helft, en al zoveel meegemaakt. Wat velen in jaren niet niet beleven. Ben trots op je dat je de sprong hebt gewaagd dit te doen, en ondanks alle tegenslagen in het begin, denk en hoop dat je inmiddels wel wat gewend bent en je weg gevonden hebt.
    Allez vrouwke, ik pak een vinootje, bende al gewend aan de lekkere biertjes daaro? Te koop via de tralies....
    Geniet, geniet geniet ze daar. Ayubowan! Jacq.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 45787

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda ,Project heet Foodsteps

18 September 2014 - 11 November 2014

Op naar Kona (Ghana)

08 Januari 2014 - 14 Februari 2014

Weer naar Ghana Stichting ATA. !!

25 September 2013 - 31 Oktober 2013

Liesbeth in Ghana 2013

28 November 2012 - 02 Februari 2013

Gaat spannend worden ,op naar Oeganda

14 December 2011 - 01 Februari 2012

Kilimanjaro beklimming Tanzania

20 December 2010 - 18 Januari 2011

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika Kaapstad

17 Maart 2010 - 15 April 2010

Liesbeth in Sri Lanka

09 November 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: