Over enkele dagen vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Over enkele dagen vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Over enkele dagen vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

11 Maart 2010 | Nederland, Breda

Dag lieve allemaal, Ja, over enkele dagen is het dan zover. Nog eerst een optreden weg zetten met ons koor, a.s. zondag in cafe ginneken,om daarna het huis nog wat te poetsen en het e.e.a in orde maken. Dinsdagmiddag ga ik naaronze harry en Sjanet in Gorkum. Woensdag vertrek ik dus echt . Ben reuze benieuwd wat mij er te wachten staat. Jullie horen van mij hoor. Nou voor allemaal een goeie pasen en tot na 15 april. Lieve groet Liesbeth

  • 11 Maart 2010 - 13:45

    Heleen:

    Ja, ik ben benieuwd naar je reisverslagen, we horen en zien het wel.
    Zondag kom ik foto's maken van het koor in cafe t Ginneken, tot dan,

    Grotjes,
    Heleen.

  • 11 Maart 2010 - 18:18

    Jacqueline:

    Hee vrouwke Lies/Bethske,goed zeg! Dus je weet nu hoe ut werkt deze site! Kostte even wat "inspanningen", had de hoop al bijna opgegeven. Voor allen die dit lezen, Don Bosco het eerste project waar Lies haar steentje gaat bijdragen, heeft hulp op alle vlakken zo nodig. Ik ben er in nov/dec geweest, fantastische tijd. Ben daar met beide benen op de grond gekomen. En ja, het zijn echt de kleine beetjes die helpen. De boys hebben zo weinig. Ik heb ze zelf destijds met sponsorgeld kunnen verwennen met fruitsalade. Fruit volop daar, maar is geen geld voor. Sportmaterialen toen gekocht, die uiteraard met zoveel schoffies ook weer kapot gaan. Er is een bus, geschonken door een Portugees, waar liesbeth de boys mee een dagje uit kan nemen naar bijv olifantenweeshuis of op een rivier kanoen en daarna in zee zwemmen. Voor ons kleine dingen, maar voor deze jongens iets om zo van te genieten en te koesteren. Dus lieve mensen, een kleine bijdrage al is het maar een paar euro, maak het over aan Lies/Bethske, het komt goed terecht.

    Lies, ik zie je zeker nog voor je vertrekt. Heb hier 100 kleurplaten, batterijen voor Kanthi, en foto's en wat kleding voor mijn sponsorkindje Eroshan.

    Petje af voor wat je weer gaat doen!

    Liefs Jacq.

  • 11 Maart 2010 - 18:27

    Jacqueline:

    Even correctie: uiteraard heb ik meer kunnen doen met de sponsorgelden dan alleen fruitsalade voor destijds 110 boys. Ook allen hebben ze nieuwe schoenen gekregen, materialen voor de school en nabij gelegen peuterschool gekocht. Schoolborden, schriften, kleurpotloden, wasco. En van de gelden veel schoonmaakmiddelen gekocht, want dat was een drama. Ben echt blij dat ik het stokje kan door geven naar Lies.

    Jacq.


  • 11 Maart 2010 - 22:11

    Jettie:

    Hoi Liesbeth,
    Petje af voor wat je daar gaat doen! Heb zojuist de ervaringen van Jacqueline gelezen en ja, alle kleine beetjes helpen. 't Stokje dat aan jou wordt over gegeven komt in goede handen, daar ben ik van overtuigd!
    Ik zie je zondag nog bij ons optreden, maar vanaf hier alvast héél veel succes! Zorg ook goed voor jezelf!
    groetjes,
    Jettie

  • 14 Maart 2010 - 10:38

    Frans En Amy:

    Liesbeth,

    Goede reis en breng een tamiltijger voor ons mee.

  • 16 Maart 2010 - 12:32

    Liesbeth Riemslag:

    Zo, mijn laatste berichtje vanuit mun huske. Als ik in het vliegtuig zit(morgen) dan realiseer ik me pas dat ik echt op pad ga. Ben best een beetje zenuwachtig hoor. Komt goed. Houdoe en tot overzee. Ik zal enkele mensen bellen bij aankomst. Wanneer ik kan mailen?Kzou ut niet weten.X voor allemaal Houdoe hee !!!!

  • 16 Maart 2010 - 12:32

    Liesbeth Riemslag:

    Zo, mijn laatste berichtje vanuit mun huske. Als ik in het vliegtuig zit(morgen) dan realiseer ik me pas dat ik echt op pad ga. Ben best een beetje zenuwachtig hoor. Komt goed. Houdoe en tot overzee. Ik zal enkele mensen bellen bij aankomst. Wanneer ik kan mailen?Kzou ut niet weten.X voor allemaal Houdoe hee !!!!

  • 16 Maart 2010 - 20:12

    Liesbeth Riemslag:

    Vrouwke, goeie reis. Geniet het mooie Sri Lanka. En af en toe even een break nemen hee, zeker tijdens je tijd bij de boys. Ik reis in gedachten met je mee. En geef die schoffies allemaal een knuffel van me! Vooral Eroshan, zeg hem dat hij een good boy is en al het liefs van Jacky voor hem. Aaahhh ge gaat een mooie tijd tegemoet, don't worry! X Jacq

  • 16 Maart 2010 - 20:15

    Jacqueline:

    oeps laatste berichtje was van mij, Jacqueline. Maar zat ingelogd op Lies haar website om de pagina op te pimpen. Vandaar uit haar naam verstuurd......

  • 17 Maart 2010 - 18:11

    Marinet :

    Lieve Lies ,
    Ik ben trots op je dat je toch in een moeilijke tijd voor je zo,n onderneming in je eentje onderneemt .Ik hoop dan ook dat je het echt naar je zin zult hebben daar en voor andere mensen veel nog kan betekenen .Zeker voor de kinderen daar ligt toch je hart.
    Ik wens je veel liefs en sterkte toch ook .Ik denk aan je en zal je volgen .
    Probeer er van te genieten je hebt het verdiend .
    Veel liefs en warmte van je zus marinet .
    Ik zal je missen .x

  • 19 Maart 2010 - 19:34

    Harry:

    hoi lies ik ben zeer benieuwd hoe het met je is we denken elke dag aan je maak er een mooie maand van geniet en geef al je liefde daar aan de mensen tot hoors gr harry /sjanet en kids xxxxxx

  • 21 Maart 2010 - 11:02

    Marinet:

    Hallo allemaal .
    IK heb net gehoord dat Liesbeth vandaag zondag 21maart naar Kandy is vertrokken en dat het weer wat beter met haar gaat .
    Verders hoopt zij nu langs deze weg iedereen op de hoogte te houden van haar belevenissen .

    Lieve groetjes
    Marinet .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 45893

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda ,Project heet Foodsteps

18 September 2014 - 11 November 2014

Op naar Kona (Ghana)

08 Januari 2014 - 14 Februari 2014

Weer naar Ghana Stichting ATA. !!

25 September 2013 - 31 Oktober 2013

Liesbeth in Ghana 2013

28 November 2012 - 02 Februari 2013

Gaat spannend worden ,op naar Oeganda

14 December 2011 - 01 Februari 2012

Kilimanjaro beklimming Tanzania

20 December 2010 - 18 Januari 2011

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika Kaapstad

17 Maart 2010 - 15 April 2010

Liesbeth in Sri Lanka

09 November 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: