Alweer de laatste vrijdag in Shrilanka - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu Alweer de laatste vrijdag in Shrilanka - Reisverslag uit Breda, Nederland van Liesbeth Riemslag - WaarBenJij.nu

Alweer de laatste vrijdag in Shrilanka

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

09 April 2010 | Nederland, Breda

Dag lieve trouwe lezers,
Inmiddels 20.30 uur en heb zojuist een herlijk etentje gehad. shrilanka rice en curry. Zo jongens dat was me wat, je eet er je vingers bij op., en ja uiteraard met handjes eten hee. Ga iik thuis zeker volhouden. Gister generel elexion, soort van politieke verkiezingen. Alle winkels dicht, iederen stopt met werken in de middag ennne............geen alcohol te krijgen ( ja ikke stiekem wel . 1 fles bier) DUS HEL VROEG NAAR BED. HEB NU OOK 1 OLIO GEZIEN MET 1 OOR. ( W.S. IN HET VERLEDEN DOOR KROKODIL AFGEBETEN ) Het werken blijft gewoon super smerig, maar toch leuk. Een ook wel lachen hoor. Ze proberen steeds dingen van je te krijgen, zoals, geld, bier,arak, ijs. Nou mooi niet, kindewren die vragen............. En de rest heb ik hen verteld. Het hotel is uitstekend, heel vriendelijk personeel, en heerlijk eten. Oppassen met aankomen. Mooie kamers en een schitterend uitzicht. HET BLIJFT EEN GEWAARWORDING MENSEN BENEDEN IN DE RIVIER TE ZIEN WASSEN EN LACHEN EN SPELEN.PROPER HOOR !! ALLEEN DE VROUWQEN DOEN NIET MEE. !!!!mOTTE WE NODIG IETS AAN GAAN DOEN. gISTER PLOTS EEN BRUIDSPAAR OP DE ROTSBLOKKEN, JA ER EFFE NAAR TOE. WAS WEL EVEN MOOI HOOR. mAAR ZO ANDERS ALS BIJ ONS HEE. zE HUREN GEWOON EFFE EEN KAMER OM ZICH TE KUNNEN VERKLEDEN. (ZOALS WIJ SMARTLAPPEN, MAAR DIE RUIMTE KRIJGEN WIJ VOOR NIETS!!HA HA )de olioos zien badderen enzo in die mooie rivier MA-oya, BLIJFT IEDERE KEER WEER EEN GENIETEN EN SUPER SPECTACEL. iK WOU DAT IK HET JULLIE AALLEMAAL KON LATEN ZIEN EN ERVAREN. dIE KLEINETJES (NOU JKA !!)rOLLEBOLLE IN HET WATER, OVER ELKAAR HEEN ,PROBEREN ,,,HET STANDJE,,TE DOEN WAT NIET LUKT, DUS ZE VALLEN EN ROLLEN WEER VAN DE RUG AF. zO MOOI HEE. nOU IK VOEL ME DAN WEL ERG BEVOORRECHT HOOR.
vANMORGEN WEER EEN TAND UIT MUN GEBITJE GEVALLEN. VANMIDDAG LATEN REPARTEREN, EN ISTIOE DUR WEER UIT. mORGE WEER TERUG. BALE HOOR. vERDOMME.
eFFE VOOR JAQULINE. dIT hOTEL IS ZEKER DE MOEITE WAARD, FAM. HOTEL 14 KAMERS (MOOIE MET AIRCO )KIJK NAAR
WWW.HOTELELEPHANTBAY.COM. dE MANAGER ZOU GRAAG CONTACT MET JE WILLEN HEBBEN. WAT DENK JIJ ???
eNNE MOJA, HOEVEEL TIP KAN IK ACHTERLATEN ?
MARIJKE, VAN DE STAF VAN DIT PARK (NOU JA JUNGLE) krijg ik extra educatiemateriaal mee voor de kinderen. Tof hee. Ik heb alwel een boekje gekocht van reclclingpaper. (poepmvan de olifanten ) om voor te lezen. (bij de kleinrtjes).NOU GOEI VOLLUK, HET IS NU BIJNA 21.00 UUR, EN TIOJD OM NAAR BED TE GAAN. oJA, MARINET ,WAT TOF DAT JE HET ZO BIJ JOUW THUIS WIL HOUDEN. JE BENT NU DE SPIL VAN ONZE FAM. vOOR MIJ EEN ECHT HAPPY END VAN DE VAKANTIE. DUIZEND MAAL DANK HOOR ZUSJE. eNNE HARRY EN wILLEM, ECHT UN KEER MEE OM TE ERVAREN. dE ERVARING VAN JE LEVEN. MAAR 1 WEEK, IK GA DAN OOK WEER MEE. dIKKE ZOEN VOOR ALLEMAAL. EN NOGMAALS DANK VOOR DE REACTIES. DAS FIJN HOOR. XXXXXXX lIESBETH


  • 09 April 2010 - 19:25

    Jacqueline:

    Jeemienie, heb even op de site van je hotel gekeken. Da's geen simpel guesthousje, maar super de luxe! Geniet je laatste dagen in SL! X Jacq.

  • 09 April 2010 - 19:47

    Marie Ja:

    Hoi Bets,
    Ik had op je voorlaatste bericht gereageerd en ik heb deze niet meer terug gezien....denk dat ik iets verkeerds heb gedaan, misschien niet op verzenden gedrukt of zo !? kweet nie, ben wat chaotisch de laatste tijd en ontzettend moe en als ik dan lees wat jij allemaal doet dat is om jaloers op te worden, wat heerlijk om zoveel energie ergens in te kunnen stoppen en vooral als het voor zo'n goed doel is en dat je inzet ook zo gewaardeerd wordt.
    Je maakt heel wat mee in zo'n betrekkelijk korte tijd, zo intensief en zovele ervaringen en emoties, dat moet een heel erg goed en tevreden gevoel geven.
    Fijn dat je dat nog kunt en wilt doen voor deze mensen. Nou meis, ik wens je nog fijne dagen en probeer zelf ook nog af en toe wat te relaxen
    anders ben je straks weer aan vakantie toe. Liefs x maria

  • 10 April 2010 - 08:34

    Wendy:

    Echt genieten van die mooie beeldend geschreven verhalen van jou daar in t prachtige srilanka! Zal best vreemd voelen dat je aan de laatste dagen van je reis begint. Zal weer even omschakelen zijn in dat kikkerlandje van ons.Maar zover ist nog nie...lekker nog even de laatste dagen vol tot je nemen en dan met een rugzak vol herinneringen en opgeladen weer naar huus. Ik ben erg benieuwd naar je live-verhalen en de foto's! Liefs kus Wendy

  • 12 April 2010 - 07:07

    Marijke:

    geweldig liesje !
    wij gaan binnenkort ook met alle kinderen, dus blijf maar daar- we komen eraan!!!!!!!!!!!
    de BSO XXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Van 17 maart tot 15 april ga ik een spannende tijd tegemoet in Sri Lanka. Twee weken de handen uit de mouwen steken bij een jongensweeshuis, Don Bosco in Maggona. Daar wonen zo'n 80 boys, zonder ouders of ouders die niet in staat zijn voor hun te zorgen. Daarna is het op naar Kandy, waar ik aan verschillende (opstartende) projecten een steentje ga bijdragen. Hier gaat het ook om ouderen. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie kunnen mijn belevenissen via deze site volgen, en het zou superfijn zijn hier wat berichtjes te ontvangen. Liefs Liesbeth

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 45735

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda

10 December 2014 - 10 Februari 2015

Op naar Uganda ,Project heet Foodsteps

18 September 2014 - 11 November 2014

Op naar Kona (Ghana)

08 Januari 2014 - 14 Februari 2014

Weer naar Ghana Stichting ATA. !!

25 September 2013 - 31 Oktober 2013

Liesbeth in Ghana 2013

28 November 2012 - 02 Februari 2013

Gaat spannend worden ,op naar Oeganda

14 December 2011 - 01 Februari 2012

Kilimanjaro beklimming Tanzania

20 December 2010 - 18 Januari 2011

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika Kaapstad

17 Maart 2010 - 15 April 2010

Liesbeth in Sri Lanka

09 November 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: